Crema de tataneasa, un remediu miraculos pentru tenosinovita

O miscare gresita, un muschi neincalzit si am ajuns la urgenta cu o durere cumplita la incheietura mainii. Dupa o zi si o noapte de suferinta, m-am ales cu ghips si o reteta pentru anti-inflamatoare. Mare amatoare de medicamente, doar ma stiti, si de imobilizare, mai ales cand e vorba de serviciu de la care chiar nu imi doresc sa lipsesc, pana seara am renuntat la ghips, iar reteta zace si acum pe fundul gentii mele.

A trecut o saptamana de cand am fost diagnosticata cu tenosinovita si de cand am inceput tratamentul cu crema de tataneasa de 3 ori pe zi (asta aveam in casa, asa cam zis sa incerc). Durerea s-a redus considerabil, la fel si inflamatia, iar acum pot sa scriu bine la calculator. Cel mai important aspect este sa nu solicitati mana, daca s-ar putea chiar deloc. Eu nu am reusit in totalitate, dar durerea m-a protejat de miscarile periculoase pentru tendon, prin urmare, teoria mea legata de durere este ca e buna si ca de fapt ajuta in procesul de vindecare pentru ca te tine departe de excese, lasand timp partii afectate sa se recupereze. E o teorie, poate nu e buna, poate e, nu stiu, dar fiindca nu am avut ghipsul sa ma protejeze, durerea mi-a fost atela.

Eu am luat de la Cera Sibiu. Nu stiu daca are importanta firma, dar ce mi-e bun recomand intotdeauna.

Intre timp am citit ca tataneasa este anti-tumorala si ca este foarte controversata. Unii zic ca industria farmaceutica a facut tot posibilul sa-i distruga imaginea. Altii zic ca pentru a deveni toxica e nevoie sa ingerezi zilnic o cantitate foarte mare. Eu am incredere doar in ceea ce vad si testez pe propria piele. Pana acum ce pot sa va zic, in cateva zile cred ca mana mea isi va relua functiile in totalitate.

P.S. Recomandarile mele nu tin loc de diagnosticul unui medic si de sfaturile acestuia. Nu va auto-diagnosticati, nu va tratati de capul dvs. Nu va jucati in general cu sanatatea dvs. Sa nu uitam ca dincolo de parerea proasta pe care o avem noi despre tratamentele alopate si acestea salveaza vieti. Decideti cu intelepciune ce e mai bine pentru dvs, fara a va pune viata in pericol. Multa sanatate!

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Sanatate. Bookmark the permalink.

2 Responses to Crema de tataneasa, un remediu miraculos pentru tenosinovita

  1. Rodica Sandulescu says:

    antitumoral e extractul de artar

    • xnici says:

      Sunt multe plante anti-tumorale. Daca aveti un rezultat pozitiv legat de acest extract, va rog sa il impartasiti. Chiar ii rog pe cei care imi scriu sa isi faca bloguri sau sa scrie mici articole legate de succesul pe care l-au avut in tratarea afectiunilor cu remedii naturiste.

Leave a Reply

