Te doare spatele? Am leac si pentru asta

Vorbind cu o colega, mi-am mai amintit de un leac incercat de mine cu succes acum ceva timp. Crema Lyber de la Vivanatura mi-a alinat o durere de mijloc cauzata de micile hernii de disc (mai e cineva care nu are asa ceva in ziua de azi?). Pentru ca a avut rezultate, am recomandat crema si altor persoane. Ma amuzam zilele trecute cand o prietena mi-a aratat aceasta crema uitand ca eu i-am recomandat-o. La tenosinovita nu am mai apucat sa o incerc pentru ca tubul s-a dovedit a fi gol, iar pretul e putin cam maricel (25-30 de lei in functie de magazin), dar nu veti regreta absolut deloc daca o veti cumpara.

De la Vivanatura am incercat si pastele de dinti care sunt minunate (nu cumpar decat cele cu 100% ingrediente naturale). Stiu ca am citit pe site-ul lor, desi acum nu mai gasesc ca produsele nu sunt testate pe animale si sunt vegetale.

 

(Atentie! Nu fac niciodata reclama la produse in care nu am incredere si pe care nu le-am testat o perioada de timp suficient de lunga cat sa constat ca sunt bune. Iar reclama este intotdeauna gratuita si pentru beneficiul oamenilor)

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Sanatate. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

