Si eu am fost copil

Am fost un copil care nu a stiut ce inseamna frica de animale si care nu a stiut ce inseamna rasa la animale. Toti cainii, toate pisicile erau la fel. Mergeam pe strada, alaturi de parintii mei si toate animalele imi erau prietene. Niciodata nu am fost lasata nesupravegheata, iar bunica mea, bolnava cum era, niciodata nu mi-a permis sa ma indepartez de ea. Nu am fost neaparat un copil ascultator, dar am fost un copil supravegheat.

Niciun caine nu m-a muscat in copilarie, desi erau si atunci pe strada, iar eu ii mangaiam pe toti. Mergeam cu parintii mei si stiu ca ma tineau de mana permanent, iar cand ajungeam la locul de joaca imprejmuit cu garduri de 2 metri (da, asa erau pe vremuri locurile de joaca imprejmuite!), eram libera sa alerg si sa ma catar pe unde imi placea, dar intotdeauna sub atenta privire a parintilor. Nu exista sa se uite in alta parte sau sa barfeasca vreo telenovela, uitand de ce au venit in parc.

Citeam acum ca unii isi arunca copiii in fata masinilor sa scoata bani de la soferi. Nu ma mira. Unii isi dau copiii la caini si scot milioane de euro din asta.

Traim intr-o tara bolnava, in care justitia se face de forma, iar spagile sunt ceva normal. Ani de zile nu sunt prinsi, iar cand ii prinde cineva sunt uimiti. E doar o chestiune de timp pana cand, oamenii satui de atatea minciuni, manipulare si nedreptate, vor prelua fraiele justitiei si isi vor face singuri dreptate.

Dragi parinti buni, care reusiti sa impacati iubirea fata de animale cu iubirea pentru copiii vostri, va doresc sa va bucurati de copii, iar ei sa fie norocosi si sa aiba puterea sa creasca binele pe care il cultivati in ei. Pentru parintii care isi tortureaza copiii, crescandu-i in ura, violenta si minciuna, le doresc ca totul sa li se intoarca inapoi, sa simta suferinta celor carora le-au facut rau.

La multi ani copiilor cu suflet bun!

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to Si eu am fost copil

  1. liv says:

    Deculpabilizarea cainilor fara stapan- Legea lui Ionut o mare mistificare- MIZA- legea exterminarii nationale.
    Cerem redeschiderea anchetei si efectuarea TESTULUI POLIGRAF- asupra lui Valentin Anghel- tatal lui Ionut Anghel.
    Cerem ca testul poligraf sa fie facut de cabinetul celebrului expert psihocriminalist- TUDOREL BUTOI!

    • xnici says:

      Tudorel Butoi i-ar incadra la categoria sociopati, daca nu chiar psihopati pe angheli. am citit aproape toate cartile lui, dar din pacate si el e doar un om care refuza sa se implice de teama.

  2. liv says:

    Justitia divina actioneaza prin oameni- iata ce se intampla zilele acestea cu majoritatea parlamentara si guvernamentala…………
    Blestemul cainilor nevinovati, ucisi prin Legea 258/2013 si Hotarare de Guvern..1059/2013.
    Si inca ceva:
    CCR a dat o prima decizie pentru salvarea cainilor, dupa care ..politicul a dat o alta turnura, implacabila:
    Sa fie ucisi, iar CCR s-a conformat!
    Totul se va plati!
    …..

    • xnici says:

      minunile le fac oamenii, la fel cum si justitia divina tot prin oameni se face. deci, pana la urma totul depinde de noi. doar noi putem razbuna sangele nevinovat varsat

    • xnici says:

      saracii ursi. dupa ce le-am taiat padurea si le-am invadat mediul, tot ei sunt aia rai. in loc sa vada romanul ca raul i se intoarce si e timpul sa opreasca ceea ce a facut, continua. pana cand? pana cand o sa se ingroape in propria mizerie

Leave a Reply

