Toate crimele se platesc! Rascumpararea pacatelor.

Cand a inceput masacrul cainilor si blestemam de zor, o prietena (care nu si-a sterilizat cainele, motiv pentru care a fugit din curte) mi-a trimis petitia ucigasilor de caini, iar o ruda niste sms-uri care imi explicau ce rau faceam eu ca blestemam, nu ei ca sustineau o crima. M-am certat cu aceasta asa-zisa prietena si m-am distantat de aceasta ruda. Eu mi-am continuat drumul adaugand km dupa km de tentativa de evolutie. Am zis macar sa incerc, iar sprijin sa-mi fie doar cei care conteaza cu adevarat, cei care nu ar rani nici macar o musca.

Si unii si ceilalti, insa, platesc pentru ceea ce au facut. Si eu am platit si voi plati pentru pacatele mele.

Daca, insa, nici ei nu ar fi ucis direct sau indirect, nici eu nu as fi blestemat si niciunii nu am fi platit pentru ca nu am mai fi comis niciun pacat. Sau, poate platile erau mai mici pentru pacatele anterioare, nu s-ar fi coroborat intr-o mare plata.

Nu ar fi fost aceasta o lume ideala?

Exista, insa, o cale prin care ne putem plati singuri pacatele pentru a nu se agrava raul deja facut. Ei sa opreasca acest masacru si sa salveze animalele care le ies in cale, iar eu sa imi cer iertare pentru blesteme si sa ma rog sa nu-i mai ajunga, suportand totodata o consecinta a lor. Dar, oare, sunt ei pregatiti pentru a se indrepta? Eu sunt.

Alegi sa mergi spre lumina sau spre intuneric? Drumul spre lumina este lung si anevoios. Drumul spre intuneric este scurt si usor. Diferenta consta in ceea ce gasesti la capatul lui. Unele plante nu cresc deloc in intuneric, altele cresc, dar sunt anemice, iar cele mai multe se ofilesc cand le cuprinde intunericul.

Light-Redemption-web

Sursa foto: http://rgdart.com/light-redemption/

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

