O dorinta de ziua mea

Ziua mea se apropie si asa cum nu o serbez de ani de zile de scarba fata de societatea in care m-am nascut, nu o voi serba nici acum.

Dar am grija totusi sa nu-mi irosesc dorinta. Asadar, in acest an, mai mult decat oricand imi doresc ca familia de nenorociti mincinosi si parveniti Anghel si sustinatorii lor Maita, Bancescu, Ponta, Oprescu, Treeroiu si toate javrele care au cerut moartea cainilor, au hingherit cainii, au semnat si votat pentru asta, sa moara in chinuri, in cumplita suferinta, iar in urma lor doar praful sa mai ramana.

De voi si familia voastra, doar moartea sa mai aiba mila! Blestemati sa fiti toti ucigasii de caini ca toti banii pe care i-ati castigat de pe urma cainilor, pe lumanari si cosciuge sa-i dati!

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to O dorinta de ziua mea

  1. vasile says:

    asa sa fie!

  2. Vali says:

    Apropo, ce mai face Maitza? Tot n.f. este? Cred ca da. Si-o fi gasit alta tema ca sa se defuleze, ca povestea cu maidanezii nu mai este de actualitate. Ma mir ca nu aparut inca la Marutza sa urle si sa explodeze de indignare langa ceilalti invitati. O fi uitat-o Marutza? Ce-i drept, ma uit la emisiunea lui numai ocazional, ca nu imi place personajul.

Leave a Reply

