Copii norocosi si mai putin norocosi

Carrefour. Prajitura cu Rom primita cadou. Doua de fapt. Ies din magazin si in fata mea apare un pui de copil. Un rrom. Ochi tristi, murdarel, fara nicio sansa. Insa, dincolo de aparente, i-am vazut sufletul. Iau cele doua prajituri si i le ofer. Mainile lui micute cu greu poate sa le cuprinda pe amandoua. Insa, in toata aceasta framantare primesc cel mai mare si fericit zambet.

Plec amintindu-mi cat de mult ma bucuram cand mama, din saracia ei imi aducea o ciocolata  chinezeasca sau cand primeam de la colegii ei ceva bun.

In urma mea, copilul a ramas cautand intr-un cos de gunoi care se afla la nivelul lui. Mi-a venit sa urlu de furie pentru ca societatea asta bolnava i-a condamnat sufletul, inca pur, la mizerie. Mi-am dat seama cat de norocosi suntem noi ca avem posibilitatea sa ne alegem destinul, ca parintii nostri nu ne-au abandonat, nu ne-au neglijat si ca s-au zbatut sa ne ofere o educatie frumoasa, sa ne creasca in iubire si cu iubire fata de tot ce ne inconjoara.

Vai de copiii ai caror parinti le cladesc viitorul pe sange nevinovat, care ii neglijeaza sau abandoneaza fie la propriu, fie la figurat, prin lipsa de afectiune pe care cred ca o ofera sau pe care o inlocuiesc cu lucruri materiale. Vai de societatea care permite ca lucrurile rele sa reprezinte normalitatea. Vai de Romania!

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Copii norocosi si mai putin norocosi

  1. Christinne says:

    Care rrom? Nu cumva tigan? Sa fim seriosi….

    • xnici says:

      Copiii mici sunt nevinovati. Oricare dintre noi putea sa aiba nesansa sa se nasca intr-o familie defavorizata. Din pacate, uneori romanii sunt mai rai decat tiganii. Hingherii sunt romani, corect? Bancescu, Treeroiu si slehta lor sunt cat se poate de romani. Si uite ce fac.

Leave a Reply

