Ghid pentru un blestem corect

Am primit acest articol grozav si pentru ca stiu ca blestemul functioneaza, vi-l ofer si voua. Eu mai foloseam la un moment dat psalmii, dar cum am inceput sa nu mai cred in nimic, am mai folosit blestemul. M-a amuzat cand am primit un sms amenintator de la o ruda, probabil speriata de implicatiile propriilor pacate, cand a citit blestemul meu pe facebook. Interesant e ca si-a primit pedeapsa. Dintr-un om bun s-a transformat intr-un urator de animale, intr-un om certat cu legea, intr-un om care ar fi trebuit sa invete ceva din ceea ce i se intampla, dar nu o face. E si mai inversunat si mai rau. Pacatul lui se mareste si va trece mai departe. Invatati ceva, chiar daca nu aplicati.

ROAGA-TE PENTRU ANIMALE!

Blestemul este ca un fel de rugaciune, insa de indepartare a unei persoane care va face rau dvs. direct sau indirect prin atitudinea/comportamentul distructiv pe care il afiseaza. Cand indepartarea acelei persoane nu functioneaza, blestemul actioneaza in sensul accelerarii platii pe care persoana respectiva o are de facut pentru faptele sale. Blestemul reprezinta concentrarea energiei negative acumulate in sufletul dvs ca urmare a raului comis de o persoana, in mod deliberat dvs sau cuiva drag, om sau animal, pentru a fi directionata inapoi spre cel care a v-a incarcat cu ea. Nu este nimic paranormal sau magic, este stiinta pura. Noi toti suntem energie.

Daca ati decis ca singura cale prin care puteti sa va scuturati de energia negativa acumulata ca urmare a faptelor celor din jur este blestemul, este bine sa urmati cativa pasi, astfel incat aceasta energie sa nu vi se intoarca.

  1. Asigurati-va ca blestematul isi merita soarta…

View original post 1,450 more words

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Ghid pentru un blestem corect

  1. liv says:

    Nu, eu numai vreau sa blestem, dar va spun altceva- in luna august, pe 17-18, am fost la Prislop la mormantul parintelui Arsenie Boca si m-am rugat pentru dreptate pentru cainii ucisi.
    Ei, suntem in septembrie, nici nu s-a incheiat luna si vedeti cum lucreaza???

    • xnici says:

      Da, vedem cum lucreaza. Ne mor iubitorii de animale. Si eu am fost la Prislop special pentru caini. Am fost hat de mult. Si degeaba. Daca lasati totul in speranta ca cineva de sus va face mari minuni, o sa asteptati mult si bine. in noi sta puterea de a schimba ceva

Leave a Reply

