Cucuveaua si destinul

Intr-o seara, la geamul meu a cantat cucuveaua. Stiam deja ca iar imi vesteste o moarte. Am inceput sa fac inventarul. Ala e sanatos, ala e bine, ala nu are nimic etc. M-am culcat putin amarata stiind ca nicio cucuvea nu a ratat momentul in care sa-mi aduca la cunostinta ca un suflet ma va parasi.  Cucuveaua a cantat in acea seara de 3 ori.

Dupa doua zile gasesc un porumbel bolnav, dar care parea vindecabil. Din pacate, in ziua urmatoare a murit. Trecusera fix 3 zile de cand cucuveaua imi facuse o vizita pentru a-mi da trista veste a unei pierderi.

Atunci a fost momentul in care am realizat ca totul e scris inainte de a se intampla. Cum a stiut aceasta cucuvea ca imi va muri cineva in casa, inainte ca eu sa aduc bolnavul in casa? Cum de nu s-a gandit aceasta cucuvea ca as putea sa trec nepasatoare pe langa porumbelul bolnav? Cum de a stiut cucuveaua mea ca voi ajunge in acea zona in care am gasit porumbelul, fara a planifica sa ajung acolo?

Stiu acum ca drumurile pe care apucam sunt deja trasate. Ceea ce facem pe acele drumuri depinde, insa, de noi. Oare daca nu luam porumbelul care a murit, murea altcineva din casa? Oare porumbelul acesta s-a sacrificat pentru a salva pe cineva din casa?

Nu o sa stiu niciodata. Tot ce stiu e ca, pe cat imi este posibil, nu voi trece niciodata pe langa un animal in suferinta. Si mai stiu ca acea cucuvea nu aduce moartea, doar ma avertizeaza ca urmeaza sa se intample.

Pasiti cu grija pe drumurile care vi se deschid in fata. Pasiti cu respect si iubire fata de tot ceea ce va inconjoara. Raul pe care il facem, ni se intoarce. Binele pe care il facem nu se striga, nu se reclama, nu se cere inapoi. Uneori binele pe care il facem ne salveaza viata sau o salveaza pe a cuiva drag. Cert e un sigur lucru, orice ai face, ajungi intotdeauna acolo unde trebuie.

About xnici

Om normal la minte si la suflet
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Cucuveaua si destinul

  1. Michael says:

    http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/primar-din-olt-impuscat-mortal-la-o-partida-de-vanatoare-prima-ipoteza-a-criminalistilor-accident.html
    A iesit la vanatoare sa impuste niste animale absolut degeaba, ca sa se distreze. A fost chiar el impuscat in inima. Nici o pierdere, desigur.
    Vezi ce frumos functioneaza karma?

Leave a Reply

